Kategória: Hírek, iPhone, Rumor

Ez lenne az iPhone 5 előlapja? [videó]

2012 Augusztus 03 17:27 -
Szerző: Zulu
Összehasonlítás, méricskélés és kulcscsomóteszt :D
Megannyi koncepció és találgatás után (itt az összes, ezen a tagen) már kb. semmit nem hiszünk el, de azért nézzük meg ezt is:

Szerinted, ez az igazi új iPhone előlapja?

Videó megtekintése a Youtube-on

Hirdetés

hiper
1
2012-08-03 17:41
mem
hiper
2
2012-08-03 17:42
ja nem!
Enjoy
3
2012-08-03 18:22
Szerk.: Töröltem.. mert szimplán felhúztam maga az elnevezésen..
Zulu
4
2012-08-03 18:24
@Enjoy: Sztem is mindegy, mert már 325x átbeszéltük, hogy miért iPhone 5.
Enjoy
5
2012-08-03 18:26
majd ha 5 colos lesz a kijelzője, akkor :D
spedyboy
6
2012-08-03 18:43
bocsi de MIÉÉRT Hivjatok iphone 5 nek?
2007 - Original iPhone ( iphone 1 )
2008 - iPhone 3G ( iphone 2 )
2009- iPhone 3GS ( iphone 3 )
2010 iPhone 4 ( iphone 4 )
2011 iPhone 4S ( iPhone 5 )
tehat a kovetkezo iphone semmi de semmi felekeppen nem iphone 5 lesz akk ink iphone 6 nak hivjatok ....
remelem eleg kulturalt voltam ( probalkoztam , tenyleg !)
de mar krvara elegem van ebbol...
trobi28
7
2012-08-03 18:44
Biztonság mindenek elött.......ennyi koton-t felhúzni egyszerre!? :-)
TobiasSebay
8
2012-08-03 18:55
@trobi28: ebben a cikkemben hatos helyett ötöst írtam, az volt a baj, most ötös lett írva, akárcsak a videóban, most ez a baj. Én már nem ismerem ki magam a számok között, ezért azt fogjuk használni, amit az adott hír tartalmaz. Egyébként meg, majd az Apple úgyis közli velünk a helyes megoldást ősszel :-)
TobiasSebay
9
2012-08-03 19:01
@TobiasSebay: bocs eggyel föléd :-)
Batman
10
2012-08-03 20:12
@spedyboy: Generáció érted

Az iPhone, a 2G-től indult, mégis mindenki iPhone 1-nek, meg "Original iPhone"-nak írja. Ez meg iPhone 5 lesz. Valószínű, hogy az ötös ott lesz valahol, mert a számok felfelé mennek, egy számot meg nem hagynak ki csak úgy.
spedyboy
11
2012-08-03 21:05
@Batman: igen 2G DE SOHA AZ ELETBEN NEM VOLT AZ A NEVE HOGY 2G original iphone volt a neve es kesz azert volt 2G mert csak edgen ment es kesz. es a szamozas a lenyeg ha szamoljuk az iphoneokat hivhatjuk a 4S -t 5 nek mivel az volt az 5. iPhone ergo az uj iphone a 6. iphone lesz es ennyi. a neve iphone 6G - g mint generacio de minden valoszinu hogy az lesz a neve h the new iphone .
Batman
12
2012-08-03 21:09
@spedyboy: akkor a 6G milyen sebességű netet biztosít? 6G tuti nem lesz.
Tocso
13
2012-08-03 21:18
ha már elméletek itt az enyém

2G=> evidens mert csak Edge-t támogatta
3G=>ugyan az a hardver, csak 3G támogatással
3gs=>az S a speed-et jelenti mivel hardveres gyorsítások ment át.
4=>teljesen új irányt nyitott, lást alakváltozás, talán iOS 4...talán
4S=>S mint siri, meg hardveres tuning

e szerint bármi lehet a neve, mivel komoly kapcsolat nincs a telefonok neve között, csak legnagyobb jellemzőjüket emeli ki.
tehát lehet 4G lesz az új iphone mert megbirkózik az LTE hálózattal. másik lehetőség az 5 elnevezés, hisz a kinézet a pletykák szerint jelentősen változik tehát 3gs-4 közötti váltás itt jöhet 4s-5-re.

ez lenne az én elméletem
nonoka
14
2012-08-03 21:20
Már elnézést,de soha nem keresünk iPhone-t generáció szerint!
Ha mégis meg lesz az eredménye!
iPhone 2:
talamasca
15
2012-08-03 21:35
@Tocso:
"4=>teljesen új irányt nyitott, lást alakváltozás, talán iOS 4...talán"

Nem, az iPhone 4-nél már a bejelentéskor elmondták, hogy azért négyes, mert a 4. fajta iPhone. Eleddig az egyetlen, amely a generáció után kapta a nevét. Az új pontosan ezért nem lehet 5. Nem 5. fajta, nem jelöl gsm szabványt és iOS 6-tal jön. Tehát egyben mindenki biztos lehet: NEM LESZ IPHONE 5!

Aki azt várta, az már tavaly elbukta a 4S esetén... ;)

Ja, és aki még mindig nem érti (bár spedyboy is leírta már), annak itt egy friss plastik post: Magyarázat az értetleneknek
Batman
16
2012-08-03 21:41
@talamasca: Négyes után az ötös jön. Bármit belemagyarázhattok, akkor is így fogják hívni még egy jó darabig a külföldi oldalak. De amúgy meg lényegtelen, tőlem paprikás krumpli is lehet a neve
nonoka
17
2012-08-03 21:46
@Batman: nem érdemes ezen vitázni :) az is lehet hogy "new iphone " lesz a neve :))))
a paraszt által ismert név(pl. ÉN) és a generáció között nagy különbség van :)
Tocso
18
2012-08-03 21:47
@talamasca: Számomra lényegtelen hogy hívják, mert egyenlőre egy elvileg nem létező dolog nevén megy vita minden oldalon.

Lenne ennek is a neve The New iPhone aztán mindenkinek igaza lenne.
Batman
19
2012-08-03 21:48
@nonoka: Vagy például én :D Nem hát, nem érdekes :) Csak szegény spedyboy már infarktust kap :)
talamasca
20
2012-08-03 21:49
@Batman: Igazad van, a négyes után az öt jön. De a 4S után a 6.
Kétszer kettő, néha öt! ;)
Batman
21
2012-08-03 21:51
@talamasca: Akkor 3GS után meg 5 ;)
talamasca
22
2012-08-03 21:51
@Tocso: Egyetértünk, és ennek van a legnagyobb esélye. Utána az lesz, mint a Mac-ek esetén. iPadnél meg már meg is lépték.
nonoka
23
2012-08-03 21:54
összegezve következő iPhone IPHONE5 lesz! És 6-ik GENERÁCIÓS
ha nem az ismert paraszt nyelvet használjuk,érdemes kihangsúlyozni a "generáció" szót
talamasca
24
2012-08-03 21:57
@nonoka: Az 5 az milyen szabvány??? :)
3G ok. 4G ok. 5??????
Ha ezt megmagyarázod, akkor értem az érvelésed az 5-ös iránt.
nonoka
25
2012-08-03 22:08
@talamasca: neked bármit is megmagyarázni....nehéz lenne .
Nem egy vita műsorba fizettem be.. lehet nem iPhone5 lesz a neve,lehet NEW lehet 4S+ vagy bánja is a F.szom.DE hogy nem generáció szerint neveznek el egy iPhone-t az biztos!
talamasca
26
2012-08-03 22:25
@nonoka: Nem, nem nehéz nekem elmagyarázni. De a pletyi-ál-hír oldalak (akik már tavaly az iPhone 5-t várták) által lehozott "hírek" nem adják alapját az igazságnak.

Egyébiránt az iPhone 4 és az első iPhone-t kivéve igazad van, pont erről beszélek én is. Nem generáció után kapják a nevüket lásd pl. 3G, hanem egy jellemző tulajdonság után.

Én az ilyen kijelentésekre ugrok, hogy "összegezve következő iPhone IPHONE5 lesz!".

Egyébként meg peace! ;)
talamasca
27
2012-08-03 22:29
Ja, már régóta megvan az ehhez hasonló cikkek elnevezéséhez a tuti hibázásmentes módszer. Figyelem....dobpergés...és íme az átalakított, hibátlan cím:

Ez lenne az új iPhone előlapja? [videó]

Kb, ennyi.
Zulu
28
2012-08-03 22:36
@talamasca: Ezzel meg egy baj, Figyelem... Dobpergés...

nem te mondod meg mi lesz a cikk címe. Kb, ennyi.

Szállj már le a magas lóról.
Batman
29
2012-08-03 22:39
@talamasca: Szóval te a plastic.hu-ról vagy és most idejöttél kioktatni mindenkit, a helyes oldalvezetésről. Tiszta sor.
talamasca
30
2012-08-03 22:43
@Zulu: Magas ló? Ezt te, a cikk szerzője mondod? Már ne haragudj, de pontatlan vagy, javaslok egy általános megoldást és erre te ezt így magadra veszed?

Én nem mondtam meg, hogy mi legyen a címe, ellenben te ledegradálsz engem. LEdegradálni, meg csak FENTebbről lehet, tehát ama lovon nem én ülök.... ;)
Zulu
31
2012-08-03 22:47
@talamasca: Órák óta itt osztod az észt, majd linkelsz egy ilyet:
(Szerk: bocs, ezzel kezdted, ez volt a belépőd. Sokkal jobb :)

Magyarázat az értetleneknek

Te biztos, h jó műsort nézel? Mellesleg nem kértem javaslatot, se általános megoldást. Ha pl. a Cult of Macnek és más külföldi szakoldalnak tökéletes név az iPhone 5, akkor hadd hívjam már én is így. Köszi.
talamasca
32
2012-08-03 22:48
@Batman: Nem. Elolvasok minden Apple tematikájú oldalt, szeretek jól informált lenni. Itt sem észt osztok, sokkalta inkább gondolnám, hogy eszmecserélek.
De, besz@rás, hogy vannak akik ellenségesen állnak más véleményéhez.
Vagy itt ezt nem lehet?
Elég régóta vagyok az oldal olvasója (tagja), de ha probléma a kommentelés, akkor maradok olvasó. Vagy rosszabb esetben az se...
nonoka
33
2012-08-03 22:50

éljenek az agymenők, mi PARASZTOK megelégszünk azzal amit kapunk :D
talamasca
34
2012-08-03 22:56
@Zulu: Jogos és elnézést, az értetlenek tényleg sértő.

De nem csak én vagyok ebben a kis országban, akit tényleg idegesít ez a "szakmai" oldalakról nyers fordított elnevezés. Hazai szintén szakmai oldalakról, blogokról tudnék én is hivatkozni, de felesleges.

Ami nem lenne felesleges, az az indoklás. A kinti oldalak már tavaly is (amikor még volt benne logika) az iPhone 5-ról cikkeztek. Az, hogy azóta már kijött egy iPhone és nem tudnak számolni, az az ő hibájuk. Szerintem ti ne tegyetek így.
De legyen belátásotok szerint.
Én csak egy olvasó vagyok.

UI:
Viszont felajánlom, hogyha iPhone 5 lesz a név, akkor sűrű 'meaculpázás' közben fizetek egy sört nektek! ;)
Batman
35
2012-08-03 22:57
@talamasca: Figyelj nekem mindegy mi lesz a neve. Az a lényeg, hogy az emberek 95-a így hívja ezt a még meg sem jelent tárgyat. Lehet észérvekkel jönni, de ameddig mindenhol így nevezik, addig nem érdemes vitázni ezen.
talamasca
36
2012-08-03 22:58
@nonoka: Ezen én is felsírtam a röhögéstől, mikor láttam. Jellemző...
Zulu
37
2012-08-03 23:04
@talamasca: Ok, se a sör, se a mea culpa nem érdekel, ez nem fogadás vagy verseny, se megsértődve nem vagyok/leszek. Egyet vegyél csak figyelembe.

Van Veled együtt mondjuk max 10 ember akit zavar és vmilyen szinten idegesít a dolog. Erre jut többezer olyan, aki így érti meg, h melyik telefonról van szó és így tudja beazonosítani, h EZ LESZ AZ ÚJ IPHONE. Senkit nem érdekel, h ez 6.generáció, vagy 5G hálózattal lesz, MOST iPhone 4 van, tehát az _5_ JÖN UTÁNA. Ezért hívja mki iPhone 5-nek, nem azért, mert nem tudunk számolni.

Majd, ha jön, bejelentik és megvan a neve, akkor úgy fogom hívni, ahogy bemutatják. Ha iPhone Józsinak, akkor úgy, ha paprikás krumplinak akkor úgy. Addig 10/9 marad iPhone 5.
talamasca
38
2012-08-03 23:06
@Batman: Ne is vitázzunk. Ennél sokkal egyszerűbb, ha 'új iPhone-nak' hívjuk, mert ha valamilyen csoda folytán 5 lesz, akkor se hibáztunk.
Szerintem ez egyszerű és az ilyen magamfajta idióta 'kötekedőket' is le lehet vele szerelni. ;)
talamasca
39
2012-08-03 23:25
@Zulu: Szerintem sokkal többen vagyunk, akiket zavar, csak nem szólnak. Aki meg az se tudja, hogy az iPhone 4 és 4S az nem egy és ugyan az, az azért nem a ti potenciális olvasótok.
Azzal meg, hogy te azt mondod, hogy ha azt írod, hogy a következő v. új iPhone, akkor sokan nem értik meg miről van szó, akkor elnézést, de ezt a sok embert simán lehülyézted...

Nem lehet, hogy csak te ragaszkodsz ehhez az 5-ös számhoz? ;)

Bájdövéj, ha sör nem megy, részemről oké más is.
Ne legyünk már ilyen merevek, na! ;)
pr94
40
2012-08-03 23:31
De akkor sem értem ezt a sok rumo-.... Hagyjuk, fáradt vagyok már ezekhez, annyiszor elmondtam. :-D Majd ha itt lesz a kezemben, illetve láttam a Keynote-on, na akkor elhiszem. :-)

Amúgy hogy a kuszaságot már jó előre láttam, nem véletlenül neveztem át a tag-et "iPhone rumor"-ra, mert még kb. másfél hónapja "iPhone 5" volt. Tudtam, hogy ez lesz, meg a másik: így nem kell minden évben új tag-et nyitni a rumoroknak, max az új eszköznek egyet, amikor kiadják, így tartalmilag is korrektebbek leszünk, a találgatás nem folyik össze a tényanyaggal. :-)

Ja és ahogy olvasom vissza a hozzászólásokat: Az Apple pont ezért húzta ki a számokat az iPad esetében is. Félreértést okozhat, és ronda is, meg unalmas is lesz egy idő után. Nem véletlenül nem számozzuk a Mac-eket sem. Van early 2006, meg late 2011. De ez is csak a beazonosításra szolgál, MacBook az MacBook, és nincs a nevében benne, hogy hanyadik alak, vagy széria. És nagyon sok esélyt adok neki, hogy az Új iPhone esetében is eltúnik a számozás, ami annyit takar, hogy
1. = "iPhone 2G" (Original iPhone)
2. = iPhone 3G
3. = iPhone 3GS
4. = iPhone 4 (itt passzol a számozás a generációval, eddig és innentől nem)
5. = iPhone 4S (most itt tartunk)
6. = iPhone akkormostmi -» New iPhone, és eldobjuk a számozást, mert az iPhone legyen iPhone, mint ahogy az iPad is iPad, és az iMac is iMac. De pont ezért esek hanyatt a rumoroktól, mert annyira egymásnak tudja ugrasztani egy jó kis nagymama stílusú pletyka az embereket, hogy a kitalálói örömmel nézik a világméretű nyájat, ahogy marják egymást rajta, miközben sütkéreznek a blogjuk felkapottságában, és egeket verő frissen szerzett statjában, ebből következvén pedig az ingyen pénzben fürdenek. Mi lenne, ha most előállnék egy műanyag kerettel, hogy ez itt az új iPhone része, és ezt nekem a kínai Huang Csing Csapgyár nyolcvankettedik osztályvezetőjének ismerőse mondta, aki már mindent tud, és ott már gyártják a telefont az üzemben? Na ezért utálom a dolgot. Pont olyan, mint amikor Karácsonykor a kissrác meglesi az ajándékát. Onnantól nem poén az egész. Sokkal nagyobb uli, ha nem szarakodunk ezzel, mindenki ül a tökén, és van egy elképzelése, amit a sok rumor esetleg nem rombol le, és veszi el a kedvét az egésztől...
talamasca
41
2012-08-03 23:42
@pr94: Ez a beszéd! Ezt nevezem én pozitív hozzáállásnak!
Most már nyugodtan mehetek csicsikálni. ;)
pr94
42
2012-08-03 23:50
@talamasca: Jó éjszakát! :-)
Zulu
43
2012-08-03 23:51
@talamasca: Aki érti a különbséget 4 és 4S között, az azt is érti miért hívják 5-ösnek. Tényleg kukacoskodásnak érzem, h ezen megy órák óta a vita.
Mellesleg nem hülyéztem le senkit, de az emberi szem hamarabb feldolgozza egy db szám képét, mintha leírom azt, h "következő", "next" vagy "új". Hamarabb társít hozzá képet és konkrét terméket, szóval max lustának hívtam az embereket, nem hülyének. Vkinek az új iPhone a 4S-szét jelenti, vkinek meg a tegnap vett 3GS-ét. Az "új", vagy az, h "következő", nem konkrét dolog, hanem adott helyen és adott csoportnál mást jelent... és nem, egyáltalán nem ragaszkodom az 5-ös számhoz, legszívesebben már rég túl lennék a szeptemberen, h kezembe vehessem az újabbnál is újabb iPhone-om. :D

Szép estét.
pr94
44
2012-08-04 00:00
@Zulu: Szerintem félreérted, nem az lesz a neve, hogy Új iPhone, vagy Next iPhone, New iPhone, hanem simán iPhone. Csak kell egy jelző a bemutatón, amivel illetni kell, hogy mégis, ez az új, nem a 2007-es metuzsálem, mert azt már egyszer bemutattuk. Az iPad-nál is csak azért volt New iPad, mert látványosan akarták eldobni a számokat. Innentől egyre hangsúlytalanabb lesz az, hogy "New", a hangsúly az "iPad"-en lesz, és szerintem egy-két éven belül ott fogunk tartani, mint a Mac esetében: "Kérek egy MacBook Pro-t. Köszönöm szépen, viszont látásra!". De tényleg fejezzük be a vitát, nincs értelme, türelmetlenek vagyunk, pedig Ősszel minden kiderül, addig meg itt a nyár, amit mással is lehet tölteni, nem csak azzal, hogy itt veszekszünk azon, hogy mi lesz az új iPhone neve, és hogy használjuk a még nem is létező nevét. Akinek nem tetszik, az képzeljen oda a cikkben mást a nevének, mivel sajnos olyan felületet még nem találtak föl, ami odaírja és úgy jeleníti meg az aktuális felhasználónak, ahogy ő gondolja.
Batman
45
2012-08-04 00:13
@pr94: Ráadásul 0:00-kor írtál, így szent emberré lettél :D
xpress
46
2012-08-04 08:23
Hehe. Még jó hogy androidom van, és már elmúltak az iphone betegségeim. Csak olvasni járok, hogy van-é vmi érdemleges friss cucc, de nincs.
És mi lesz veletek, ha "THE IPHONE"-nak fogják hívni? :)
pr94
47
2012-08-04 08:36
@xpress: Akkor THE IPHONE-t veszünk, azt le van tojva. Nem a névre megyünk, hanem a minőségre, és az ízlésre. Legalábbis az oldal elég nagy része. Aki meg csak duckface fotókra, meg menőzésre veszi, azt továbbra is sajnálni tudom.

@Batman: Akkor tessék ezt elküldeni a pápának is! :-DD
spedyboy
48
2012-08-04 09:23
@pr94: ok de biztos h nem iphone 5 lesz a neve nem is iphone 5G maximum 6DIK GENERACIOS iphone semmi felekeppen nem lesz 5
es ha ezt tisztazzuk miert van a cikk neveben es a cikkben ez a nev?
( mert a videoban is az van ?! ) - tehat aki hulye azt kovetni kell vagy mi?

eggyetertek veled abban hogy new iphone lesz a neve es eltunik az utotag
de az embereknek kell valahogy hivni tehat hvhatjak 2012 es iphone nak vagy iphone 6G azaz 6. generacionak
NEM ES SEMMIFELEKEPPEN NEM 5 nek
Zulu
49
2012-08-04 09:40
@spedyboy: Tényleg nincs más dolgod? Rohadt unalmas már ez :D
pr94
50
2012-08-04 09:47
@spedyboy: Mondom, ha nem tetszik, akkor képzelj oda valami mást. Egyébként nem én írtam a cikket, és egyébként nem kávéztunk. Majd Aug. 13. után bepótoljuk? :-D
Zulu
51
2012-08-04 09:48
ÉS MEGVOLT AZ 50. TOTÁL FELESLEGES KOMMENT A TÉMÁBAN!
YESSS! :D :D :D
pr94
52
2012-08-04 09:57
@Zulu: Akkor megyünk 100-ig? :-D
Amúgy ha értelmetlen is, ez azt bizonyítja, hogy olvasák a cikket. :-)
kispista
53
2012-08-04 17:58
Szerintetek mennyire biztos a SZIFON5 őszi megjelenése? Csak mert el kell kezdeni flre rakosgatni a lóvét! :))
spedyboy
54
2012-08-04 18:13
@pr94:

OFF
hetfon erek haza tehat a jovohet jo 13. atol megint elutazom :D szoval erj ra ezen a heten

ON
dede van mas dolgom csak felb@sz ha az emberek hulyeseget mondanak ugyanilyennerzes volt amikor az iphone 4 et iphone 4G nek hivtak
pr94
55
2012-08-04 18:26
@spedyboy: Van offtopic funktion, ha az android gombocskát nyomod meg a komment írásánál ott alul ;-)
Én meg pont Aug. 13-án érek haza, jelenleg az Atlanti Óceán partján lopom a napot Franciaországban. ;-)


Értem én, engem is idegesít, de megbarátkoztam vele, tudom kezelni a dolgot. :-)

@kispista: Szerintem 100%, mivel idén még nem jött újabb iPhone.
Batman
56
2012-09-13 05:32
@talamasca: @spedyboy:

"dede van mas dolgom csak felb@sz ha az emberek hulyeseget mondanak ugyanilyennerzes volt amikor az iphone 4 et iphone 4G nek hivtak "

"NEM ES SEMMIFELEKEPPEN NEM 5 nek "


Na mi van Apple huszárok? Hol a sör? :D spedyboy gondolom berosált, amint meghallotta, hogy iPhone 5
Zulu
57
2012-09-13 10:05
@Batman: "biztos nem iphone 5 lesz" :)))))))